Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 15:40 - 8 милиона шопа из Европа :)
Автор: anazet Категория: Забавление   
Прочетен: 1339 Коментари: 1 Гласове:
1



 Попаднах на една много забавна статия.

В тази връзка ми идват на ума много смешни случки, каквито наистина всеки може да разказва с дни.

*При запознанство един симпатичен ашвейцарец ме попита: "А, вие сте от България? Как вървят нещата при вас в Букурещ?"

*Мой дългогодишен познат австриец от Тирол, който говори наистина неразбираем немски, сподели с мен, че синът му заминава на работа в България в търговско представителство. Съпругата на моя познат беше в пълен стрес, понеже не вярваше някога вече да види сина си жив. Срещнах се с нея и й обясних, че аз в България не е джунгла. Тя май доста се успокои. :) Впоследствие синът им след пристигането си съвсем им промени представата - но тази представа си беше факт.

*В сравнение с германците, българите в Германия изглеждат нацисти. Това е мнението на германците, базирано на факта, че в България циганите са смятани за... няма да довърша това изречение. Германицте много се шокират от такива неща - при тях толерантността е задължителна (поне при повечето, не че няма и националисти някъде).

*Бях учудена да се убедя, че има австрийци, които са наясно с проблемите за националната история между гърци и македонци и между българи и македонци. Искаха ми коментар и по самите въпроси можах да се убедя, че наистина знаят доста.

*При посещение в България питах швейцарец - доста пътувал, и не само в Европа - къде момичетата са най-хубави. Досещате се какъв отговор очаквах да чуя. Обаче той ме втрещи: "Австрийките!"

Имате ли и вие в колекцията си такива истории? Сблъсквали ли сте се с национални предразсъдъци?






Тагове:   милиона,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. eien - Българка?
19.03.2010 05:58
А, дааа, столицата е Йогурт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anazet
Категория: Забавление
Прочетен: 18575
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930